Китайські смартфони зайняли 40% ринку України
01.12.2013
За даними одного з найбільших українських ритейлерів – «Цитрус», яка спеціалізується на реалізації різних сучасних гаджетів та супутніх аксесуарів – за результатами 3-го кварталу поточного 2013 року частка присутності китайських смартфонів на внутрішньому ринку нашої країни (так звані «B»-бренди) збільшилася до позначки в 40%.
За словами експертів компанії «Цитрус», на відміну від попередніх років, коли техніка з Піднебесної цілком обґрунтовано вважалася дешевої низькоякісної, в даний час нинішні «китайці» відрізняються своїми прогресивними характеристиками, якісною збіркою і при цьому завжди привабливою ціною.
За результатами досліджень, проведених компанією IDC, в поточному 2013 року такі китайські бренди, як Huawei і Lenovo, вже присутні в топ-5 світових компаній-виробників смартфонів і гаджетів за обсягом реалізації власної продукції. В цьому плані вони поступаються лише таким гігантам і монстрам, як Apple і Samsung. Примітно, що загальна частка китайських смартфонів «B»-брендів на світовому ринку смартфонів за даними компанії Canalys вже перевищує позначку в 20%. У той же час внутрішній ринок смартфонів Піднебесної за останні кілька років заслужено став одним з найбільш швидкозростаючих ринків смартфонів в усьому світі.
За словами Віктора Шолошенко – директора з маркетингу компанії «Цитрус» - вітчизняні покупці в процесі вибору для себе пристрою, перш за все, звертають свою пильну увагу на операційну систему (OS), на базі якої смартфон, власне, і працює. В виду цієї особливості переважна більшість громадян країн набувають для себе зовсім не бренд, як це було дещо раніше, а саме «операційку» і її можливості.
При цьому потрібно відзначити, що компанією «Цитрус» був проведений аудит українського роздрібного ринку смартфонів, що складається виключно їх офіційно завезених телефонів – йдеться про так звані «білих» смартфонах. Статистика про точну кількість «сірих» і вже тим більше «чорних» смартфонах геть відсутня. Однак, незважаючи на це, можна з певною часткою впевненості стверджувати, що разом з «нелегалами» відсоток частки китайських смартфонів на внутрішньому ринку України набагато вище заявленої позначки в 40%. Надалі велика ймовірність збільшення даних показників.