Уряд нагадав про необхідність КСЗІ
25.11.2014
28 листопада 2014 року набуває чинності, затверджений Наказом № 1886/5 Міністерства юстиції «Порядок роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання» (далі - Порядок), яким встановлено загальні вимоги до впровадження електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису, організації роботи з електронними документами у діловодстві, а також забезпечення передавання на архівне зберігання електронних документів.
Зокрема, в Порядку чітко визначено, що захист інформації в інформаційній автоматизованій системі (ІАС) установи забезпечується відповідно до вимог Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» та інших нормативно-правових актів у сфері захисту інформації.
Відповідно до зазначеного Закону, в системі, в якій оброблюються державні інформаційні ресурси або інформація з обмеженим доступом, повинна бути побудована комплексна система захисту інформації з підтвердженою відповідністю.
Також, з’являється необхідність створення структурного підрозділу захисту інформації, оскільки згідно Порядку контроль за станом захищеності інформації, що обробляється в ІАС установи, покладається на структурний підрозділ (департамент, управління, відділ, сектор) захисту інформації або фахівця із захисту інформації, на якого покладається виконання функцій структурного підрозділу захисту інформації.
Після набуття чинності Порядку кожній установі слід задуматися про створення архіву установи, а саме автоматизованого робочого місця працівника архіву, оскільки справи будуть передаватися до Національного архівного фонду в електронному вигляді. Для цього необхідною умовою є створення комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю в складі автоматизованого робочого місця працівника архіву, для забезпечення захисту оброблюваної інформації.
Ознайомитись з Наказом та Порядком можна на сайті Міністерства юстиції - http://www.minjust.gov.ua