IBM Tivoli Monitoring

Програмний продукт IBM Tivoli Monitoring забезпечує безперервний моніторинг стану, продуктивності і доступності компонентів інформаційної інфраструктури, дозволяє виявити джерела виникнення несправностей.

IBM Tivoli Monitoring є основним модулем підсистеми моніторингу і включає усі необхідні компоненти для розгортання рішення. IBM Tivoli Monitoring Agent for Active Directory розширює функціональні можливості контролю параметрів функціонування служби каталогів Microsoft Active Directory модулем IBM Tivoli Monitoring.
Опис функцій
Функції компонента IBM Tivoli Monitoring Agent for Active Directory :

 

  • моніторинг функціонування, доступності і продуктивності :
    • служби імен (Name Service - NS)
    • менеджера облікових записів (Security  Account Manager - SAM)
    • служби реплікації файлів (File Replication  Service - FRS)
    • DNS, що відносяться до Active Directory
    • DHCP, що відносяться до Active Directory
    • фізичного простору зберігання Active Directory
    • Kerberos Key Distribution Center
    • Lightweight Directory Access Protocol
    • дані  продуктивності і використанні записника
    • інформація про вбудовану автентифікацію при реєстрації і авторизації користувачів
    • дані про зв'язок між Active Directory і Exchange Directory Service (XDS);

- візуалізація даних моніторингу;
- бор і обробка історичних даних моніторингу;
- сповіщення відповідального персоналу про неполадки в роботі служби каталогів Active Directory;
- вироблення автоматичних реакцій на підставі повідомлень про неполадки.

Компонент IBM Tivoli Monitoring for Active Directory функціонує на основі програмного продукту IBM Tivoli Monitoring. Рішення складається з наступних компонентів:

  • Обов'язкові компоненти:

o   IBM Tivoli Enterprise Monitoring Server - сервер моніторингу (основний), збирає, аналізує і зберігає інформацію про параметри функціонування компонентів IT інфраструктури;
o IBM Tivoli Enterprise Portal Server - сервер порталу формує графічне відображення даних про параметри функціонування компонентів інформаційної інфраструктури;
o  IBM Tivoli Enterprise Monitoring Agent for Active Directory - агент моніторингу, збирає дані про критичні параметри функціонування служби каталогів Active Directory і передає зібрані дані на сервер моніторингу, а також порівнює зібрані значення параметрів з пороговими і повідомляє результати серверу моніторингу;
o IBM Tivoli Enterprise Portal Client - клієнт порталу, надає графічний інтерфейс користувача за допомогою використання web -браузера або резидентного застосування, що встановлюється на робочу станцію користувача (Desktop Client).

  • Компоненти для розгортання рішення, необхідні для збору історичних даних моніторингу (Tivoli DataWarehouse) :

o Warehouse Proxy Agent - спеціалізований агент, збирає, консолідує і пересилає усі історичні дані моніторингу в репозиторій історичної інформації;
oSummarization and Pruning Agent - спеціалізований агент, агрегує і зменшує об'єм історичної інформації моніторингу;
o Tivoli Data Warehouse Database - сховище історичної інформації моніторингу.

Компоненти для забезпечення масштабованості і відмовостійкості:
o IBM Remote Tivoli Enterprise Monitoring Server - віддалений сервер моніторингу, дозволяє масштабувати систему моніторингу і управління за допомогою зняття навантаження з основного сервера моніторингу і розподілу її по віддалених серверах моніторингу; виконувані функції аналогічні функціям TEMS;
o IBM Hot Standby Tivoli Enterprise Monitoring Server - резервний сервер моніторингу використовується як резерв основного сервера моніторингу з метою підвищення відмовостійкості системи.

Інтерфейси
Програмний продукт IBM Tivoli Monitoring Agent for Active Directory має командний інтерфейс, доступний на усіх серверах зі встановленими серверними і клієнтськими частинами продукту. Командний інтерфейс дозволяє виконувати налаштування будь-якого сервера, незалежного від того, де виконуються команди.
Основним інтерфейсом є web – інтерфейс заснований на використанні Tivoli Enterprise Portal (TEP).
Графічний інтерфейс для налаштування агента встановлюється автоматично разом з агентом Active Directory.

Використовувані стандарти і технології
SOAP - протокол обміну структурованими повідомленнями в розподіленому обчислювальному середовищі. Використовується для забезпечення двосторонньої інтеграції з модулями подієвої обробки;
OBDC, JDBC - програмні інтерфейси, використовується для доступу до БД сервера порталу і БД  історичної інформації.

Підтримувані платформи

Windows.